Nyheter

Nyheter Lönsam Service Bemötia

 Höst 2018 – informationsfolder V.2

Nu går vi mot höst och nya svårigheter för företags hanteringar av kunder väntar. Ny version av våra foldrar finns nu på sajten.

2018 – 08 – 23

Priser och tjänster 2018

 

Bemötia utvecklar nya tjänster för 2018 samtidigt kommer nya begrepp framhävas allt mer i vår kommunikation med företagare. Priserna på våra tjänster lämnas oförändrade för årets första halva. 

Under 2018 kommer vi att utveckla ytterligare ”mina sidor”, med fokus på användarvänlighet. Vid ett fåtal tillfällen kan delar eller hela sajten ligga nere. Vi ber redan nu om förståelse, vi kommer göra vårt yttersta för att driftstörningarna kommer att bli så små som möjligt.

Vi kommer under detta år att fokusera på att föra fram begreppet servicestrategi framför serviceoptimering i samtliga av våra kanaler. Bemötia Magasin kommer att byta namn till Servicestrategen samt integreras fullständigt med dagens serviceblogg som finns på bemotia.se. Mer om detta kommer vi att återkomma senare i vår.

Priserna lämnas oförändrade för årets första halva.

2018 – 01 – 18

Snart dags att ”logga in” på bemötia.se

 

Bemötia lanserar ”Mina sidor” för kunder och medlemmar månadsskiftet maj/juni. 

Snart kommer vi kunna erbjuda kunder och medlemmar att logga in på ”Mina sidor”. Detta innebär att man som kund kommer att ha direkt tillgång till allt servicematerial som berör det egna företaget. Dessutom har man som inloggad tillgång till Bemötia Magasin, inbjudningar, utbildningsmaterial plus mycket annat. Vi lanserar det som en del i vår strävan att hela tiden underlätta kontakten och arbetet med våra kunder.

2017 – 05 – 17

Ny logotyp, nytt typsnitt

Efter nästan tre år med vår gamla logga kände vi att det var dags. Mycket händer på tre år. Nu har vi skapat en fräschare, mer talande och mjukare logotyp.

Vi vill påminna att under en övergångsperiod kan det hända att våra kunder och presumtiva kunder får informationsmaterial med vår gamla logga. De gäller naturligtvis fullt ut men inga som vi kan dra tillbaka då de redan är beställda och utskickade.

2017 – 02 – 23

Första numret av Bemötia Magasin ute

Vi kan stolt presentera första numret av Bemötia Magasin. Två gånger per år utges vårt magasin. I varje nummer finner ni intressant, lärorik och inte minst belysande artiklar om service och kundnöjdhet. Bemötia Magasin har en egen hemsida och magasinet är självklart gratis. I det första numret har vi bl.a. en 11 sidor lång faktaserie om service. Gå in på magasinets hemsida idag och ta del av ditt nummer nu!

Prisbilden för 2017

Bemötia förändrar i princip inte prisbilden för vinter och vår 2017 från föregående perioden. De förändringar som dock gjorts är endast kosmetiska. Vi bedömer att konkurrensen inom vår marknad är begränsad och att vi erbjuder tjänster som är unika för vårt segment.

2016 – 12 – 07

Bemötia lanserar Servicebrevet

Vi har lanserat vårt egna nyhetsbrev, Servicebrevet, som vi skickar ut varje månad till våra prenumeranter via mejl. Låt dig inspireras och följ med i servicevärlden, servicetrender och kundvård.  Håll dig ajour med det senaste inom service och kundbemötande. Servicebrevet är naturligtvis gratis. Klicka på bannern ovanför för att läsa mer!

2016 – 08 -25

Bemötia scoutar servicetalanger

Nyheter | Vi på Bemötia vet att personal som levererar professionell service är hett eftertraktad på marknaden. Tyvärr går det inte att avgöra huruvida en personen är lämpad och duktig när det kommer till service baserat på ett CV. Det är snarare ute i verkligheten som vi får ”svart på vitt”. Med början i höst kommer Bemötias medarbetare att ge ”Servicekortet” till de som levererar genuin kvalitativ service. Håll utskick här för mer information längre fram.

2016 – 06 – 08